Vásárlási feltételek
 


Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza Békési Renátó e.v. által üzemeltetett www.webshop.dr-pc.hu (a továbbiakban Webáruház) virtuális boltjában forgalomba hozott termékek online módon történő megrendelésének feltételeit. A jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek vonatkoznak a Webáruházban megrendelést leadó vásárlóra (a továbbiakban Vásárló).

A Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról az Adatkezelési Tájékoztató menüponton belül.

A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Webáruház felületén elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. Eladó semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Vásárló a Webáruház használatával illetőleg a megrendelésének elküldésével (megrendelés gomb használata) tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek fogadja el az alábbiakat:

1.   Eladó adatai

 Cégnév:

 Dr-PC.hu Békési Renátó e.v.

 Székhely: 

  2500 Esztergom, Simor János utca 20

 Személyes átvétel:

 Nem lehetséges

 Telefon:

 Mobil: 06 (30) 7 232 232

 E-mail:

 uzenet(kukac)dr-pc.hu

 Adószám:

 67746606-1-31

Nyilvántartási szám:

 50691463

 Tárhelyszolgáltató adatai:

 Intec Solution egyéni cég
 2700 Cegléd, Batthyány utca 3.

Adószám: 25969759-1-13

2.   Webáruházban történő vásárlás

2.1 Regisztráció:

A Webáruház tartalmának minden része elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül, így a vásárlás sincs regisztrációhoz kötve.

2.2 Megrendelés

Vásárló a Webáruházban megrendelhető, kategóriákba (pl. használt laptop) rendezett termékek között böngészhet, és választhatja ki a megrendelni kívánt terméket.

Vásárló a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb tulajdonságáról, a termék nevére, képére vagy a termék alatt megtalálható „Részletek és megrendelés” feliratra kattintást követően tájékozódhat.

Vásárló a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen megrendelést az OPCIÓS KIEGÉSZÍTŐK szekcióban való tételek jelölőnégyzetben való kiválasztása után megrendelést a következőképpen adhat le: A megrendelés szekcióban minden mező értelemszerű kitöltése után rákattint a narancssárga MEGRENDELÉS gombra, vagy pedig ügyfélszolgálati időben (H-P 7.00-16.00 SZO 8.00-12.00) ig az ott látható telefonszámon.

Vásárlónak a „Rendelés összesítése” az OPCIÓS KIEGÉSZÍTŐK szekcióban a FIZETENDŐ VÉGÖSSZEG mezőben történik.

A „Megrendelés” gombra kattintást követően a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését mely használatával Online vásárlási szerződés jön létre, mely minden esetben kivétel nélkül fizetési kötelezettséget von maga után. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről emailben is, értesíti a Vásárlót, amiben minden fontos információ megtalálható.

2.3  Termékek ára

A Webáruházban a termékek alanyi adómentes (0% áfá-s) árak találhatók.

A termékek mellett feltüntetett vételár esetenként nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre és a vételár kifizetésére csak magyar forintban van lehetőség.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a házhoz szállítás díját is, amennyiben házhoz szállítással rendelte meg a terméket.

Az Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a Webáruház felületén található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges elírási hibákért felelősséget az Eladó nem vállal. Elírás esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek.

Az Eladó nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

2.4. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze elérhetőségeink valamelyikén. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesítheti az Eladó a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.

Az eladó felhívja a figyelmet arra, hogy a webáruházban szereplő fotók nem minden esetben türkörzik a teljes valóságot. Technikai okokból a színárnyalatok, matricák helyei eltérőek lehetnek. Külön felhívjuk a figyelmet, hogy bizonyos esetekben a nagy kapacitású akkumulátorok a készülék hátulján akár 1cm-t is kilóghatnak, mely sok esetben a katalógusfotókon nem látszik. Bizonyos készülékeink védőfóliával (fedlapfóliával) rendelkeznek, ezek sincsenek külön feltüntetve. 

Bár igyekszünk minden feltüntetett adatot többszörösen ellenőrizni előfordulhat, hogy téves információ jelenik meg. Az esetleges adatlap beli elírásokért indoklás nélküli visszavásárlási garanciánkkal vállalunk felelősséget.

2.5. A szerződés létrejötte

Az Eladó az automatikusan generált visszaigazoló e-mait küld a Vásárló részére, amellyel a Vásárló ajánlatát elfogadja , és így a szerződésezen e-mail megérkezésekor  jön létre. Ez az email tartalmazza a szállítás várható időpontját is.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Eladótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha Vásárló rendelését már elküldte az Eladó részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell az Eladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 

2.6. Fizetési feltételek

A Webáruházban kizárólag utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Ez esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a futárnak.

2.7. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta MPL futárszolgálatával vagy a Trans-o-flex/Royalsprint futárszolgálattal történik. A termék várható szállítási idejét (pl.1-2 munkanap) a pénztár folyamat során a Vásárló megismerheti, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: MPL futárszolgálat, más belföldi futárszolgálat

Kiszállítási idő: 1-2 munkanap

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-18:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni (munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló munkahelyének címére kéri a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki azt át tudja venni (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.

Ha az első kiszállításkor a futár nem találja a Vásárlót az általa megadott szállítási címen, akkor egy értesítőt hagy a postaládádban, vagy az ajtón a telefonszámával. A következő napon a csomag újra kiszállításra kerül, ill. a Vásárlónak lehetősége van a futárral az értesítőn megadott telefonszámon másik időpont egyeztetésre.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja az Eladóhoz és az Eladó azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti.

A csomag átvételekor a kézbesítő jelenlétében a Vásárló köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Eladó felelősséget nem vállal!

Szállítási díjak:

A szállítási díjakat minden termék esetén annak adatlapja (részletek és megrendelés gomb) tartalmazza

 2.8. Személyes átvétel

A személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.

 2.9. Online ügyfélszolgálat a weboldalon

Rendelkezésre állási időben munkatársunk a webáruház jobb alsó sarkában található kommunikációs fülön várja a kérdéseket, észrevételeket amennyiben a NARANCSSÁRGA fülön a TECHNIKUSUNK ELÉRHETŐ felirat látható. Egyéb esetben üzenethagyásra van lehetőség. A válaszadás általában 1-2 percen belül megtörténik.

3.   Elállási jog

3.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „ Fogyasztó ”).

A rendeléstől való elállás joga két külön csoportba sorolható: 1: a még futárszolgálatnak ÁT NEM ADOTT és 2: a futárszolgálatnak MÁR ÁTADOTT megrendelések esete.

-A futárszolgálatnak ÁT MÉG NEM ADOTT rendelések esetén emailben vagy telefonon fogadjuk a rendelés törlésének igényét, melyet mindennemű fzetési kötelezettség nélkül hagyunk jóvá.

-A futárszolgálatnak MÁR ÁTADOTT megrendelések esetén a Fogyasztó MINDEN ESETBEN KÖTELES a terméket kifizetni és átvenni, ellenkező esetben az addig keletkezett szállítási költség (számlával igazolható) és a visszaszállítás költsége (szintén számlával igazolható) teljes egészében a FOGYASZTÓT terheli! 

A futárszolgálattól már ÁTVETT termékek esetén pedig minden fogyasztót megillet az elállás joga:

Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Cégünk ezt a fogyasztóink javára egyoldalúan módosította aszerint, hogy az elállási jogot abban az esetben is érvényesítjük ha a készülék a készhezvételtől számított 30 napon belül visszaérkezik hozzánk.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát ám ez fizetési kötelezettséggel jár.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken Elállási nyilatkozat minta  keresztül elérhető elállási nyilatkozat - mintát is, de nem kötelező. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben az Eladó emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó 1. pontban megjelölt címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha az Eladó vállalta e költségek viselését. Eladó azonban nem vállalja sem a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás költségét sem. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki a Fogyasztónak, a 14 munkanapos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap nem munkanap, ezért az elállási határidő második napja a következő hét hétfője. E hét péntekje még csak az elállási határidő 6. munkanapjának számít, a szombatot és vasárnapot ismételten nem kell figyelembe venni, azaz a tizennégy munkanapos határidő csak két hét és 3 nap múlva szerda 24 órakor jár le.

Természetesen a 14 munkanapos határidő alatt bármikor elállhat a Fogyasztó a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntenie szükséges a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az Eladó tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

3.11: Fontos kiegészítés: Asztali számítógépek és laptopok esetén a MÁR teljes körűen TELEPÍTETT készülékek esetén -mivel a telepítés nem termék hanem SZOLGÁLTATÁS, ezért az 14 napnál később kérvényezett elállási jog vagy a szoftverkörnyezet megváltoztatása esetén a készülék visszafizetendő vételárából 4.990Ft-ot levonunk és csak mint termékhez nem kapcsolt már elvégzett (telepítés) szolgáltatást számlázzuk ki!

3.12: Amennyiben a készülék nem az eredetileg küldött csomagolásban érkezik vissza 1000Ft csomagolás költséget számolunk fel!

3.2. Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog:

  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.
  • Olyan opciós kiegészítőkre mely már elvégzett szolgáltatáshoz kapcsolódik

4.   Garancia

Használt informatikai termékekre önként vállalt jótállást vállalunk. A garanciális időtartam minden terméknél eltérő időtartamú lehet és azt minden esetben a megrendelt termék adatlapja tartalmazza (3 hónap, 6 hónap vagy 1 év)

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet.
  • ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

Tekintettel arra, hogy használt felújított készóülékeket forgalmazunk a mobil készülékek (Laptop, notebook, tablet és mobiltelefon) adatlapján MINDEN ESETBEN fel van tüntetve az AKKUMULÁTORRÓL való használhatóság ideje PERCBEN, vagy ÓRÁBAN. 0 perces akku jelentése = akkumulátor nem működik. 1 órás akku jelentése = normál használat mellett hozzávetőlegesen 1 órányi mobilhasználat biztosított. Akkumulátorról valű működési idővel kapcsolatos reklamációt kizárólag abban az esetben áll módunkban kezelni amennyiben a készülék adatlapján feltüntetett időtartamoknak NEM TESZ ELEGET.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet. http://bekeltet.hu/

5.   Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetőségeinken illetve az alábbi elérhetőségekenk keresztül teheti meg:

• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

 Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

 Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

 Központi telefonszám: +36 1 459 4800

 Faxszám: +36 1 210 4677

• A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:

Területi Főfelügyelőség neve: Esztergomi kormányhivatal Fogyasztóvédelem

Területi Főfelügyelőség székhelyének postai címe: 2500 Esztergom, Bottyán J. u. 3

Területi Főfelügyelőség telefonszáma: (33) 795-000

Területi Főfelügyelőség e-mail címe: hivatal.esztergom@komarom.gov.hu

Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi - vesz fel.

Eladó a jegyzőkönyv egy példányát,  személyesen közölt (Személyes átvétel helye) szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

5.1.   Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  • Panasztétel a magyar fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Komárom-Esztergom megyei békéltető testület

http://www.kemkik.hu/hu/bekeltet-otilde-testulet

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

6.   A felelősség korlátozása

Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget az adatvesztésből, a szoftver-helyreállításból, állási időből a Vásárlónál keletkezett károkért, illetve elmaradt haszonért.

Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget továbbá a Vásárlónál bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért sem. A Vásárló által a termékeken használt, tárolt, képzett adatok rendszeres mentése a Vásárló kötelezettsége.

Eladó továbbá nem felelős az alábbiakért:

  • Bármilyen működési hibáért az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • A Webáruházban megjelenített termék árukészletének hiányáért.
  • Bármilyen meghibásodásért, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely irat - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - elvesztéséért, vagy megsemmisüléséért.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működéséért.

Az Eladó bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.

Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Az Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt.

Minden változás a webshopban történt megjelenítés időpontjától lép életbe.

7.   Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók a Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

8.   Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a termék a Eladó tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Eladó irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2012-január-3.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elállási nyilatkozat MINTA!

Vállalkozás cégneve

Vállalkozás címe

Tisztelt Hölgyem / Uram!

Alulírott, fogyasztó neve (fogyasztó címe) ezúton kívánom bejelenteni elállási szándékomat.

Dátum napján interneten rendeltem egy termék megnevezése (rendelés/visszaigazolás száma:…). A vételárösszeg megadása forint volt, amelyet a rendelés során bankkártyával / a termék átvételekor* ki is fizettem.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4.§ (1)-(2) bekezdései szerint a fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

A fogyasztó elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a jogszabály szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.

A terméket dátum megadása szállították ki, azt a mai napon a szerződésben / ÁSZF-ben / rendelés visszaigazolásában* megadott címre visszaküldtem, erről a feladóvevény másolatát csatoltan megküldöm.

Kérem, hogy a vételárat haladéktalanul utalják át a bankszámlámra (bankszámla megadása) vagy küldjék meg a címemre.

Keltezés

Tisztelettel:

Aláírás

Név

* Válassza ki az Önre vonatkozó részt, a többit törölje!

A kék színnel jelölt szavak helyére, valamint a kipontozott részre írja be az adatokat!

Kérjük, hogy a jogszabályból tájékozódjon, hogy mely esetekben nem gyakorolható az elállási jog!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dr-PC.hu Békési Renátó e.v.

2500 Esztergom, Simor János 20

Adószám: 67746606-1-31 Nyilvántartási szám: 50691463

<< Vissza a WebShopba.